ILLEGAL
 
AnasayfaPortalliTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Media.pk2 ile Wolf'la Oynamak [KURT]

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
oTaneRo
Kendileri Master Oluyor !
Kendileri Master Oluyor !
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 158
Yaş : 27
Nerden : Bursa
İş/Hobiler : PS Tasarım & PC & SRO
Kayıt tarihi : 09/12/07

MesajKonu: Media.pk2 ile Wolf'la Oynamak [KURT]   Paz Ara. 09, 2007 4:41 pm

>>3.Kurtla Oynamak<<

http://illegalsilkroad.mrforum.net/mediapk2-f4/mediapk2-icin-lazym-olan-dosyalar-t19.htm#19

Verdigim link teki Dosyaları indirip Aynı Klasör e atın.
Sonra indirdigimiz dosyayi Silkroad klasörüne atiyoruz. Programi çalistirip Load dan Media.pk2 yi bulup açiyoruz, sonra Extract All diyoruz.
Daha sonra olusan Media klasörünü açip server_dep > silkroad > textdata yi açiyoruz. Iste silkroad un beyni... Burayi kazabildiginiz kadar kazin derim. Neyse;
Characterdata.txt nin bir yedegini aliyoruz, sonra Characterdata.txt yi açiyoruz(notepad yada wordpadle).
Şimdi Characterdata.txt den istediğinizi bulun. Örn: Mangyang: mob\china\mangnyang.bsr
Sonra kafanıza kestirdiğiniz mobun bsr ini bulduğunuza mob\ dan itibaren tam yolunu not defterine yazın ve kopayalayın. Örnek Soldier Earth Ghost : mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr.
Daha sonra COS_P_WOLF_0KURDUNUZUNLEVELI(Örn: 44 level kurt için COS_P_WOLF_044) ni buluyoruz.
Ayni satirda cos\p_wolf_02.bsr i seçip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr(benim kopayaladığım sizinki farklı olabilir) i yapistiriyoruz. Bitti zannetmeyin.
Simdi bu Joymax her dosyaya büyüklük korumasi yapmis. Atiyorum 100 MB sa 100.01 MB olmuyo, 99.99 MB olmuyo. Terbiyesizler.
Simdi biz naaptik? cos\p_wolf_02.bsr i silip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr yazdik. Ama yeni yazdigimiz kod öncekinden uzun, haydaaa! Simdi onu halledelim;
Asagi dogru iniyoruz taaki COS_GUILD_EU_SOLDIER9_140 ve benzeri yazilari görene kadar. Geldigimizde, herhangi bir satirin sag tarafinda cos\guild_eu_soldier9_scroll.ddj var. Bunu seçip üstüne cos\cos_c_horse1.ddj i yapistiriyoruz. Korkmayin degiskilik farkedilmez. Böylece yeni yapistirdigimiz kod kisa oldugu için fazladan yeri atmis olduk ama yine bi sorun var. Ya orjinal dosya ile ayni büyüklükte degilse?
Bu yüzden, dosyamizi save ediyoruz. Daha sonra Characterdata.txt nin yedegine sag tiklayip özelliklerine bakiyoruz. Sonra degistirdigimiz Characterdata.txt nin özelliklerini açiyoruz ve yanina koyuyoruz. Boyutlari ayniysa sorun yok(byte ına kadar aynı olcak), ayni degilse;
XVI32 yi açiyoruz(1.adimda yüklemistik), ve modifiye ettigimiz Characterdata.txt yi bulup açiyoruz.
En son 00 ı bulup biraz daha 00 ekliyoruz arada bi save edip dosyanın büyüklüğünü kontrol ediyoruz. Taaki aynı olana kadar büyüklük 00 eklemeye devam ediyoruz.
Büyüklükten emin olduğunuzda;
Media.pk2 ikiyi HexEdit de açıyoruz, "FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 00 52" yi arıyoruz bu bize characterdata.txt nin başını gösterecek. FF nin üstüne tıklıyoruz.
Sonra Edit > Paste From; diyoruz ve modifiyeli characterdata.txt yi bulup ok diyoruz ve media.pk2 yi save ediyoruz. Bu kadar. Kolay gelsin Wink








Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://illegalsilkroad.mrforum.net
GuardiAngeL
Yeniyim Ben !
Yeniyim Ben !


Mesaj Sayısı : 1
Nerden : istanbul
İş/Hobiler : pc
Lakap : yes
Kayıt tarihi : 17/02/08

MesajKonu: ii   Paz Şub. 17, 2008 8:15 pm

saol da biraz karışık. resimleri keşke kendi yazısının altına koysaydın. karışık bu yuzden yapamadım. :S

alıntı mı kendi emeğin mi?? lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://abakus.tr.cx
 
Media.pk2 ile Wolf'la Oynamak [KURT]
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
SILKROAD :: Silkroad Online .pk2 :: Media.pk2-
Buraya geçin: